• يکشنبه ١٩ فروردين ١٤٠٣-١٦:٢٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٦٤٣
معدنی پور: 16-225

از نقش شهرداران نواحی در تنظیف و آراستگی شهر غافل نشویم

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در جریان ارائه گزارش مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در صحن شورا به ارائه برخی پیشنهادات در خصوص موضوع پسماند و تنظیف شهر پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، نرگس معدنی پور، در دویست و بیست و پنجمین جلسه شورا و در  جریان ارائه گزارش مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در صحن شورا، نسبت به نقش مهم شهرداران نواحی در تنظیم و آراستگی شد؛ گفت: نقش شهرداران نواحی، در مورد تنظیف و آراستگی شهر چیست؟ با توجه به توضیحات آقای محمدی، به نظر می رسد که سازمان پسماند، تمام وظایف را خودش برعهده گرفته است، به خصوص در قبال پیمانکاران رفت و روب. 
وی ادامه داد: در این خصوص، باتوجه به آنکه پیمانکاران، با سازمان پسماند در ارتباط اند، قطعاً حرف شنوی از شهرداران نواحی نخواهند داشت. در حالیکه سازمان پسماند، بیشتر نقش راهبری و نظارت را باید داشته باشد. اجرا با شهرداران نواحی است. 
عضو شورا در سؤالی عنوان کرد: در این خصوص، چه تدابیری را سازمان مدیریت پسماند، برای نقش شهرداران در اجرا دیده است؟ وی همچنین گفت: نحوه مشارکت های مردمی در خصوص تنظیف و آراستگی شهر به چگونه است؟ 
معدنی پور تأکید کرد: قطعاً توجه به آموزش های شهروندی و برنامه ریزی مناسب در این مورد، می تواند نقش تأثیرگذاری در رفتار های شهروندی، به ویژه در خصوص کاهش تولید زباله، به همراه داشته باشد.
 
کد خبر: 16-225

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: